September 07, 2013

7 September 2013

time gua mula tulis post ni jam laptop gua menunjukkan jam 12:53 PM. lebih kurang lima jam yang lepas gua sampai ke bumi Parit Buntar seterusnya ke Universiti Sains Malaysia Kampus Kejuruteraan. gua rasa gua macam tenang sikit dah.

Assalamualaikum.

pertamanya nak ucapkan terima kasih mak ayah ira sara nenek sebab hantar pi naik bas dekat Stesen Bas PBPG.

keduanya nak ucapkan salam kejadahnya semua ini kepada konduktor bas Larkin semalam yang buat gua bertukar sampai tiga bas dalam jangkamasa 2 jam sebelum gua mula bergerak keluar dari Larkin Sentral.

then nak ucapkan salam kehujanan dan kebasahan kepada Fatimah Fauzi yang tetiba naik bas yang gua naik dengan penuh basah dan kemudian melibatkan gua dalam arena kebasahan dia dengan membantu dia angkat beg beg dia. takpe. gua basah gua okay.

kemudian nak ucapkan salam penuh kecomelan kepada #MakweComeyPakaiBB semalam kerana memberi gua mimpi indah lagi tidur yang nyenyak dan lena yang teramat sangat. dan sedih gua katakan dia tak sempat nak scan QR code gua semalam sebab gua tergamam dengan kecomelan dia. mihmih.

seterusnya ucapan salam kepagian kepada abg dari mak dan ayah yang lain Danial Shafiq kerana sudi menghabiskan masa serta minyak kereta yang naik 20 sen itu dengan mengambil gua di Stesen Bas Parit Buntar, teman gua sarapan dan juga melepak menantikan gua dapat kunci bilik. baik sungguh hati dia.

selepas itu salam penuh kecoh dan bising serta segala apa yang memecahkan ketenangan diberi kepada Syafiq Raheem setelah berjaya menjadi tetamu bilik gua yang pertama bagi sidang kali ni lantas memecahkan kesunyian yang ada sejak gua masuk bilik ini tadi. siap nak ajak pi pulau lepas tu tak jadi. pemberi harapan palsu. begitulah. petang ni nak bazirkan minyak motor dia yang dah naik 20 sen tu.

dan kini gua berada dekat sini. bilik 6107. keseorangan. mohon takde rumet yang teman gua sepanjang gua kat sini. nak datang biarlah manusia asli. kalau perempuan lagi elok. eh.

oke. sekarang gua tengah fikir sama ada nak kongsi gamba bilik gua yang kemas ni atau tak. dah 1:14 PM ni. 

No comments:

Post a Comment