December 23, 2013

post banyak gambar.

pertamanya. gua rasa ini post kedua gua hari ni. tapi gua apa pedulik.

keduanya. gua nak cerita yang bermula dari post ini.


lepas je tweet natang ni. gua terus bangun dari pembaringan dan keluar dari bilik menuju bilik fiq. tak kenal fiq? ini fiq.


sampai bilik fiq. ceroboh. amek kunci motor. dan terus keluar. keluar ke mana? ke sini.


sampai je tempat tersebut gua terus je beratur. ada makwe comel depan gua main cak cak. gua layan. gua syak budak 3 tahun je tu. BBNU. by the way, gua order ini.


dapat je order. gua terus naik atas cari meja paling hujung. duduk. baru nak duduk. air tumpah. air apa? air ini.


tumpah takpe. gua rilek. makan. habiskan. habis je gua terus pi kedai runcit berhampiran. dan beli air tin. air tin yang ini.


dapat air. aku call dayah. nak bagi buku ke dia. suruh dia turun. buku apa? buku ni.


by the way, buku yang aku bagi pinjam dayah tu buku mun dan kavernya lain. oke. lepas call dayah. aku teringat yaya ada mengidam sesuatu. ngidam apa? ngidam ini.


so, aku terus pi sana. beli. dan terus menunggang balik. sampai dekat traffic light simpang empat sebelum usm tu. aku masuk ke Riyas sebab fiq sempat pesan air. air apa? air ini.


lepas beli. aku terus balik. pi lembaran. bagi barang barang ke dayah dan yaya. sampai blok. ceroboh bilik fiq. tinggalkan air dan kunci moto. tutup. dan terus balik ke bilik, dan sekarang. gua masih berkira kira untuk study ke tak ni. habis cerita.

p/s : semua gambar yang ada dalam ni. cuma hiasan. kbai.

No comments:

Post a Comment