November 01, 2013

potato.

oh. hai. assalamualaikum. em.

so, midsem is here. and gua tak berapa nak happy.

satu sebab, THOR dah keluar dan belum tengok. anyway. mungkin midsem ni masa untuk habiskan #FOBIA kott. anyway, zizie pun nak bagi pinjam #BukanPerempuanSundal & #OrangHodohCantik malam ni. so, gua rasa midsem gua akan terisi dengan perkara menarik.

anyway, midsem ni sekali lagi akan jadi midsem yang penuh aktiviti. well, tak sepenuh sem lepas sebab siap pi baktisiswa semua tu. but, at least tak potato sangat laa.

senin akan handle budak sekolah. selasa potato. rabu akan pi langkawi sampai jumaat. them jumaat malam tu sambung career cube. sampai ahad. dan isnin. mulakan lagi separuh semester kali ni.

well, sabtu dengan ahad ni gua potato. ada sesiapa yang mahu bawak gua ke mana mana? THOR mungkin? bowling? kenduri kahwin? 

how i wish i had a vehicle. :3

out of sembilan hari cuti. tga hari akan dijangka potato. 

potato potato potato.


kakaka. bai.

No comments:

Post a Comment