November 29, 2013

KisPen #8 : Dosa

"Kenapa kau panggil aku ni? Aku ada buat salah lagi?"

"Hafiz, saya ni cikgu awak. Cakap elok elok tak boleh?"

"Bapak aku pun aku cakap macam ni. Nak apa ni?"

"Hmm. Saya nak tanya apa awak dah buat dengan Rohaya?"

"Rohaya? Anak kau Rohaya? Hahahaha. Kenapa kau tak tanya dia je?"

"Rohaya dah cerita semuanya kat saya. Saya nak dengar dari pihak awak."

"Weyh, kau ni nama je cikgu disiplin. Anak sendiri tak reti jaga. lepas tu kau nak salahkan aku kan?"

"Saya tak salahkan awak. Saya nak tahu apa cerita awak."

"Haih. Macam ni Apa yang budak Rohaya cerita kat kau tu. Semua betul. Dan puncanya kau. Tak reti jaga anak."

Diam.

"Dah laa. Aku nak blah. Sedap Rohaya tu. Mantap. Ketat. Hahahahahaha."

"KURANG AJAR !"

xxxXxxx

Seorang pelajar Tingkatan 6 Atas ditemui mati akibat rodokan sebilah pisau dari belakang badan terus menembusi jantung. Suspek utama, Taufiq Hidayat Muhd Saufi, 35, guru di sekolah tersebut, masih diburu pihak berkuasa.

No comments:

Post a Comment