August 06, 2012

Topik Twitter #1 : Cinta Generasi Kini

assalamualaikum semua ! oi korang ! apa khabar ? lama siot aku tak sentuh blog ni. kahkah.

jadi sebagai post permulaan aku nak bincangkan pasal tajuk kat atas.

CINTA GENERASI KINI

pagi tadi aku ada bincang sikit pasal topik ni. mulanya ingat aku masuk kerja jam 4. tu yang start topik. rupanya jam 12. terpaksa aku tunda ke masa ni laa. jadi tanpa membuang masa. aku nak quote kan apa yang aku tweet pagi tadi. mungkin akan bagi kau orang paham post aku ni.

"pakai tudung tak pernah lepas. tapi depan boyfriend tunjuk semua."

"dengan lelaki lain. tersentuh sikit pun tarik muka. dengan boyfriend bukan main erat genggam tangan."

"dengan lelaki lain tolak mentah mentah orang ajak naik motor sebab nak tolong kesusahan. dengan boyfriend bukan main lagi erat peluk walau takde kesusahan."

"keluar dengan kawan perempuan. ada sorang kawan laki dalam group. tak nak join. keluar dengan boyfriend. kawan perempuan offer temankan. dia tak mahu. tak romantik katanya."

"gambar dekat fb semua letak ayat ayat suci. gamba bagi dekat boyfriend gedik freehair."

oke. tu laa dia topik yang aku nak bincangkan. sebenarnya. perkara ni dah selalu sangat berlaku sekarang ni. sampaikan bila berpegangan tangan tu orang kata, perlu dalam menjalinkan hubungan. tak pegang. tak sayang. betul ke?

jadi aku dah post ni. aku nak feedback dari kau orang semua yang baca post ni. dan komen. kita bincang dalam twitter ye !


takde twitter aku? klik sini !

oke laa ! cukup dulu. lepas dapat konklusi kat twitter. aku post balik kat sini ye.

sekian, salam rusa dan gajah kepada semua pembaca. :p

1 comment:

  1. Biasalah tuh beb! "Pegang tangan ibu malu sebab kata sudah besar,tapi bila pegang tgn boyfrend takmalu pula."

    ReplyDelete